لپ تاپ ایسوس

تاریخچه ی لپ تاپ ایسوس

اگر بخواهیم از تاریخچه ی لپ تاپ ایسوس شروع کنیم باید بگم که این لپ تاپ ها ،برندی تایوانی می باشند که در سال 1989 تاسیس شده اند .و جرء یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندهای جهان است . شرکت ایسوس علاوه بر لپ تاپ ؛ تبلت ، تلفن همراه ، قطعات و لوازم کامپیوتری نیز تولید می کند و سازنده ی بهترین مادربرد در سراسر جهان با استفاده از اخرین تکنولوژی های دنیا می باشد و امروزه در بین بهترین تولید کنندگان لپ تاپ از جمله اپل ( مک بوک ) ، اچ پی، لنوو، سونی و… نام برده میشود.

هر انچه باید درباره ی لپ تاپ های ایسوس بدانید

لپ تاپ های ایسوس برندی محبوب و جهانی در بین مردم می باشد و قطعا در همه ی فروشگاه ها با انواع مدل های مختلف این برند معروف اشنا شده اید . شرکت ایسوس برای جلب نظر و رضایت مشتریان با توجه به علایق و خواسته های متفاوت مخاطبین ، با ارائه ی سری های مختلف با کاربرد های متنوع لپ تاپ های خود را با قیمت مناسب که در ادامه بیشتر به انها می پردازیم ، در زمینه های ، گیمینگ، کار در شرکت ، برنامه نویسی ،کار  های دانشجویی ، کار های عمومی و… عرضه کرده و سعی در فرا گیری بیشتر بازار دارد و روز به روز در حال پیشرفت می باشد.شما میتوانید در سایت فرامال از انواع لپ تاپ های ایسوس نو و دسته دوم دیدن نمایید.

 

نکات قابل توجه که در هنگام خرید لپ تاپ باید رعایت کرد

نوع کاربرد لپ تاپ

لپ تاپ های ایسوس با توجه به نیاز های مخاطبین کارایی های متفاوتی را ارائه میدهند .نکته ی حائز اهمیتی که در هنگام خرید لپ تاپ باید رعایت کرد نوع کاربرد ان می باشد.هر لپ تاپ با توجه به ساختار فنی برای استفاده های گوناگون ساخته میشوند .

 

حافظه و رم لپ تاپ

RAM مخفف حافظه دسترسی تصادفی می باشد قطعه ای که به لپ تاپ شما اجازه می‌دهد که داده‌های کوتاه مدت را برای دسترسی سریع‌ تر ذخیره کنید. سیستم شما برنامه یا سندی را که از دیسک ذخیره سازی یا حافظه می‌خواهید را بارگیری می‌کند؛ سپس به اطلاعات در حافظه دسترسی پیدا می‌کند. از آنجا که بسیاری از عملیات به حافظه بستگی دارد، میزان رم شما نقش مهمی در سرعت عملکرد سیستم شما خواهد داشت.

انتخاب لپ تاپ با حافظه و رم مشخص مرتبت با نیاز های شما و انتظاراتی که از دستگاه مورد نظر دارید موضوع بسیار مهمی است که نباید از ان چشم پوشی کرد. بهترین نوع حافظه ی داخلی برای لپ تاپ DDR و بهترین حافظه ی خارجی از نوع هارد های SSD هستند.

لپ تاپ ایسوس - حافظه و رم لپ تاپ

وضوح صفحه نمایش

یکی دیگر از مسائل مهم در انتخاب لپ تاپ که زیاد لازم به توضیح نمی باشد انتخاب صفحه نمایش با رزولوشن و یا همان وضوح مناسب می باشد . برای جلوگیری از اسیب دیدن چشمانتان به صفحه نمایش لپ تاپ در هنگام خرید دقت نمایید.

صفحه نمایش به طور کلی از یک سری نقاط ریز به نام پیکسل ساخته شده است و هرچه پیکسل صفحه نمایش شما بالاتر باشد، جزئیات بیشتری را می‌توانید در صفحه نمایش مشاهده کنید و دارای کیفیت بهتر نیز خواهیم بود. لپ‌ تاپ‌ های دارای صفحه نمایش با وضوح پایین ( ۱۳۶۶×۷۶۸ ) محتوای کمتری را نسبت به پنل‌های با کیفیت بالا و حداقل ( ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ) نشان می‌دهند.

فیلم‌ها و عکس‌ها همچنین در وضوح 1080p بسیار واضح‌تر به نظر می‌رسند، چونکه نقاط کوچکتر هستند و به شما این امکان را می‌دهد، جزئیات را روی یک صفحه نمایش کم مصرف مشاهده کنید.

پردازنده ی گرافیکیپردازنده ی گرافیکی لپ تاپ ایسوس

یکی از اساسی ترین بخش ها در هر لپ تاپ و کامپیوتر ،  پردازنده گرافیکی می باشد . پردازش اطلاعات در سیستم به وسیله ی پردازنده انجام می شود.دو نوع از بهترین پردازنده های موجود در بازار پردازنده های INTEL و AMD می باشند که جزء کاربردی ترین پردازنده ها به شمار می روند. به طور کلی هر چه سرعت پردازنده بالاتر باشد سرعت باز شدن صفحات وب، بازی ها و تمام عملکرد های کامپیوتری بالاتر خواهد بود.

گرافیک لپ تاپ به زبان ساده برای اجرای نرم افزار های مورد نظر می باشد که با توجه به قوی یا ضعیف بودن ان سرعت و اجرای نرم افزار و یا بازی بر روی لپ تاپ شما تائین میشود . این پردازنده ها متناسب با ویژگی هایی که دارند مصرف برق بالایی داشته و شارژ باتری لپ تاپ را در مدت زمانی کوتاه تخلیه می کنند. به یاد داشته باشید به هنگام خرید لپ تاپ حتما به سرعت پردازنده لپ تاپ ایسوس توجه داشته باشید، زیرا تمامی عملکرد سیستم و سرعت انجام امور به این قطعه بستگی دارد.

اگر بخواهید بازی های سنگین با گرافیک بالا را بر روی دستگاه خود اجرا کنید باید کارت گرافیک بالایی داشته باشید ، قوی ترین کارت های گرافیک جهان AMD و NVIDIA می باشند.اگر بخواهید بازی های سنگین با گرافیک بالا را بر روی دستگاه خود اجرا کنید باید کارت گرافیک بالایی داشته باشید ، که همانطور که گفتم قوی ترین کارت های گرافیک جهان AMD و NVIDIA می باشند.

عمر باتری

عمر باتری موضوع بسیار مهمی برای کسانی می باشد که مدت زمان زیادی را میخواهند پای سیستم بنشینند به طور معمول لپ تاپ ها می توانند 6 ساعت بدون استفاده از شارژر روشن بمانند. بعضی از لپ تاپ های جدید با توجه به میزان استفاده از آنها تا 20 ساعت میتوانند کار کنند و بدون شارژر قابل استفاده اند.

باتری در اپ تاپ ها نقش بسیار مهمی دارند و وجود یک باتری خوب در لپ تاپ باعث می شود بتواند مدت زمان بیشتری بدون استفاده از شارژر روشن باقی بماند. یک باطری خراب به راحتی می‌تواند به تمامی سیستم و مادر برد آسیب جدی وارد کند. با استفاده از شارژر اصلی و پایین اوردن نور صفحه نمایش می توانید عمر باتری را افزایش دهید.

قیمت لپ تاپ

لپ تاپ ایسوس دارای انواع قیمت های متفاوت از ارزان تا گران می باشند . برای کسانی که کار های عمومی دارند و میخواهند از امکانات نسبتا خوبی نسبت به هزینه ای که میخواهند پرداخت کنند بهره ببرند برخی از مدل های لپ تاپ های ایسوس برای انها مناسب می باشند که در کنار قیمت مناسب امکانات قابل توجهی را نیز ارائه میدهند و نسبت به لپ تاپ های دیگر مناسب می باشند .

اندازه و وزن

یکی دیگر از ویژگی های مهم لپ تاپ ها قابل حمل و جابجایی بودن ، برای دسترسی همیشگی به انها می باشد که میشه گفت یکی از اصلی ترین دلایل طراحی لپ تاپ ها در گذشته این بوده است ، که در اندازه و وزن های متفاوت تولید و عرصه میگردند.

پردازنده ی لپ تاپCPU لپ-تاپ ایسوس

پردازنده یا همان CPU به طور کلی مغز کامپیوتر محسوب می‌شود و تمامی پردازش‌ ها در این قطعه صورت می‌پذیرد. پردازنده داده های دستوری را از RAM گرفته ، کدگشایی ، تحلیل و پردازش میکند و به ما بر روی صفحه ی لپ تاپ نمایش میدهد. هرچه سرعت پردازنده بالاتر باشد، وب‌گردی، بازی و ویرایش تصاویر با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد،

اما این پردازنده‌ها مصرف برق بیشتری نیز دارند و باعث کاهش شارژ دهی باتری می‌شوند.زمانی که شما قصد انتخاب لپ‌تاپ دارید، لیستی از مشخصات لپ‌تاپ به شما نشان داده می‌شود که چک کردن پردازنده جزء مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید . لپ‌ تاپ با پردازنده Core i7 از لپ تاپ با پردازنده ی Core i5 سریع‌تر است.

 

محصولات ایسوس موجود در مرکز خرید فرامال

5 نمونه از بهترین لپ تاپ های ایسوس

ایسوس ZENBOOK

لپ تاپ های ZENBOOK تنوع بسیار زیادی در بین سری های دیگر برند ایسوس دارند . طراحی زیبا ، باریک بودن و وزن کم در کنار داشتن بدنه ی مقاوم و طراحی ساخت عالی باعث شده است تا توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. این نوع لپ تاپ ابعاد بسیار مناسبی دارند و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند و سخت افزار بسیار قدرتمند ان برای انجام کار های گرافیکی و سنگین مناسب می باشد .

 

یکی از معروف ترین مدل های لپ تاپ در دسته ی ZENBOOK میتوان به ZENBOOK 13 UX333 اشاره کرد که امکانات بسیار خوب و جامع ای را مانند پردازنده ی قدرتمند نسل دهم CORE I7 اینتل و پردازنده ی گرافیکی GEFORCE MX250  و… را در بر میگیرد

ایسوس VIVOBOOK

لپ تاپ های ایسوسVIVOBOOK در مقایسه با لپ تاپ های ZENBOOK قیمت مناسب تری دارند که امکانات متفاوت خوبی را در اختیار خریداران قرار میدهند این نوع لپ تاپ ها برای کارهای روزمره ،عمومی ،دانشجویی و کار با نرم افزار های ویرایش عکس و ویدئو مناسب می باشد و مخاطبین ان رضایت قابل توجهی را نسبت به این سری از لپ تاپ های ایسوس نشان داده اند.

 

ایسوس CHROMEBOOK

این دسته از لپ تاپ های ایسوس جزء دسته ای از لپ تاپ ها می باشند که دارای سیستم اختصاصی کروم هستند و برای کار های دانشجویی و دانش اموزی و کارهای معمولی که نیاز به پردازش پایین دارند طراحی شده است.

ایسوس STUDIOBOOK

STUDIOBOOK ها در بین لپ تاپ های ایسوس جز بهترین ها می باشند و دارای سخت افزار و کارت گرافیک قدرتمند هستند و برای کار های گرافیکی ، حرفه ای و خلاقانه مورد استفاده قرار میگیرند. پردازنده ی به کار گرفته شده در انها نیز CORE I5 و CORE I7 می باشند.