لپ تاپ دست دوم اچ پی

                                                               لپ تاپ دست دوم اچ پی

 

لپتاپ دست دوم اچ پی

در این مقاله انواع محصولات کمپانی اچ پی در زمینه لپتاپ را بصورت خلاصه معرفی میکنیم، پس از مطالعه پیشنهاد می شود که جهت پیشبرد کار و حرفه از لپ تاپ دست دوم اچ پی موجود در بازار ایران استفاده کنید.

برای داشتن لپ تاپ کاملا حرفه ای می توان از لپ تاپ های کمپانی اچ پی بهره برد.

بعضی افراد تصور این را دارند که خرید جنس دست دوم ممکن است فوق العاده دردسر ساز شود به همین دلیل هیچگاه اقدام به خرید وسیله دست دوم نمی کنند. اما آیا با وجود شرایط اقتصادی کنونی امکان پذیر است؟

سرعت سیستم های در حال تولید فوق العاده و در عین حال قیمت آنها سرسام آور است اگر بخواهیم همزمان از یک تکنولوژی عالی و مقرون به صرفه استفاده کنیم باید چکار کنیم؟

اینجاست که پای لپتاپ دست دوم اچ پی غول آمریکایی به میان می آید.

سوال اینجاست که تمامی قطعات لپتاپ دست دوم اچ پی موجود هست؟ بله، لپتاپ دست دوم اچ پی بدلیل داشتن طرفداران زیاد و فروش بالا و وجود انواع مختلف و ساختار ساخت فوق العاده تمامی قطعات آن در بازار موجود می باشد.

شرکت اچ پی یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین برند های ارائه دهنده ی لپ تاپ و دیگر محصولات می باشند که علاوه بر قیمت مناسب امکانات بسیار زیادی را مطابق خواسته ی ما در اختیارمان قرار میدهد و نظر مخاطبین را به خود جلب کرده. قبل از تصمیم گیری در رابطه با خرید لپ تاپ ، در ادامه ی مطلب انواع مختلف لپ تاپ های اچ پی را با هم و با دیگر برند ها مقایسه و بررسی میکنیم.

5 دلیل برای خرید لپ تاپ دست دوم اچ پیلپتاپ دست دوم اچ پی ( لپ تاپ استوک HP )

قیمت مناسب نسبت به کارایی

قیمت یک محصول وابستگی زیادی به ویژگی های محصول دارد و برتری ویژگی های فیزیکی و نرم افزاری عمده لپ تاپ ها باعث افزایش قیمت آن محصول می شود اما لپ تاپ های اچ پی علاوه بر داشتن قیمت مناسب خدمات قابل توجه و کاملی را به مخاطبین ارائه میدهد از این جهت باعث محبوبیت زیاد این برند در بین لپ تاپ های موجود در بازار شده است.

طراحی شیک و فوق العاده

علاوه بر امکانات و قیمت مناسب ، جنس مرغوب و طراحی بسیار ظریف ، مستحکم ، نازک و دلنشینی دارند و با توجه به وزن سبک و ظرافت خاصی که دارا میباشند قابل حمل و جابجایی آسان هستند ، جلوه ی بسیار خوب و زیبایی را به اتاق و یا محل کار شما می بخشد.

کامل بودن لوازم جانبی

بعضی از محصولات برند های خاص دیگر با توجه به کامل نبودن تجهیزات لوام جانبی باعث نارضایتی مشتریان میشوند . لپ تاپ های اچ پی با ارائه ی کامل لوازم جانبی باعث میشود که ما از تمامی این تجهیزات استفاده ی کامل و بهینه کنیم.

دسترسی اسان

لپ تاپ های اچ پی به دلیل معروفیت ، کیفیت بالا و مهم بودن  نیاز های مخاطبین و برطرف ساختن انها و جهانی بودن این برند به راحتی ، در همه جا موجود و دارای نمایندگی می باشد . نکته ی مهم تر این است که اگر نیاز به تعمیر داشته باشد به علت در دسترس بودن قطعات سخت افزاری  ان به راحتی امکان تعویض و یا تعمیر انها وجود دارد.

پرطرفدار و کار امد بودن

امکانات و خدماتی که لپ تاپ های اچ پی ارائه کرده اند موجب شده تا برای زمینه های مختلف از جمله برنامه نویسی ، گیمینگ ، مهندسی ، تجاری و … مفید واقع شوند و نظر های زیادی را به خود جلب کنند.

اچ پی دارای چند سری لپ تاپ می باشد که لپ‌تاپ‌های سری ElitBook و ZBook با داشتن ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوب انتخابی بسیار مناسب برای کاربران حرفه‌ای هستند.

هر دو خانواده به ویژگی‌های امنیتی تجهیز شده‌اند.

با توجه به اینکه هر دو سری EliteBook و ZBook اچ پی محصولاتی در کلاس تجاری هستند، شرکت سازنده تمهیدات امنیتی ویژه‌ای را برای آنها درنظر گرفته است. اچ پی کنترلر امنیتی ویژه‌ای را برای این دو لپ‌ تاپ درنظر گرفته که عملکرد اپلیکیشن‌های حیاتی کامپیوتر و البته بخش‌های سخت‌افزاری مهم دستگاه نظیر بایوس را زیر نظر می‌گیرند تا در صورت بروز هرگونه نفوذ یا حمله، کاربر سریعتر آگاه گردد.

دیدن انواع لپ تاپ استوک اچ پی موجود در مرکز خرید فرامال.

لپ تاپ اچ پی EliteBook  ، بهترین انتخاب برای مدیران

لپ تاپ اچ پیEliteBook  از نظر امنیتی لپ تاپ های بسیار قدرتمندی هستند و دارای ویژگی‌هایی است که یک مدیر آی تی سخت گیر را به راحتی راضی نگه می دارد. EliteBook  ها دارای رمز گذاری TPM با پیکر بندی Core m7  هستند EliteBook  ها دارای برنامه HP Client Security  هستند که این برنامه به صورت پیش فرض بر روی آن ها قرار دارد که فیلتر های امنیتی لپ تاپ شما را بسیار بالا می برد.

اکثر لپ تاپ اچ پی EliteBook ها زیبا و پرقدرت هستند.بدنه تمام فلزی با داشتن گواهی نامه نظامی، کیبورد ضد آب، سنسورهای اثر انگشت و امنیتی، سیم کارت خور و پردازنده قدرتمند از ویژگی های بارز آنها است. با این لپ تاپ همچنین می توانید از اجرای انواع بازی ها بهره مند شوید.

در ضمن با داشتن میدان مغناطیسی در بدنه فلزی لپ تاپ لکه ها و گرد وغبار کمتر جذب آن می شود.

لپ تاپ اچ پی  zbook کاربرد حرفه ای تر، مناسب برای مهندسان

لپ تاپ اچ پی  zbook دارای ویژگی های خاصی مانند یک صفحه نمایش واضح تر از نرمال و گرافیک حرفه ای هستند. سری زد بوک دارای طرح بسیار زیبا همراه با ضخامت کم و وزن سبک است که پیش از این هرگز در لپ تاپ های سری قبلی شرکت اچ پی شاهد نبوده ایم.

دیدن انواع لپ تاپ استوک اچ پی

صرفه جویی درانرژی، عمر باتری بیشتر، صفحه نمایش زیبا، و قیمت خوب همگی امتیازاتی هستند که زد بوک را به لپ تاپی مناسب و ایده آل تبدیل کرده است. شرکت اچ پی لپ تاپ سری زدبوک را بعنوان ایستگاه کاری سیار معرفی کرده است.

به نظر می رسد سری زد بوک بسیار شبیه به لپ تاپ های سری اولترابوک هستند اما بسیار سبک تر وجمع و جورتر بنظر می رسند.

فریم صفحه کلید و عرشه زد بوک ها با فلز ساخته شده اند ، اما درب پایین پلاستیکی / پلی کربنات است که این یکی از نقاط قوت زد بوک است نوربیشتر واستفاده از ابزار کمتربرای بخش بالایی اجازه می دهد تا دسترسی به اجزای داخلی بهتر و راحتتر صورت گیرد.

درایو سی دی، اسلات حافظه، و اسلات برای لوازم جانبی مانند ماژول پهن باند تلفن همراه از دیگر امکانات لپ تاپ های سری زد بوک هستند.

باتری لپ تاپ های زد بوک قابل جابجایی و تعویض است چیزی که شما در اکثر مدل های جدید بخصوص اولترابوک ها پیدا نمی کنید.

یکی از بزرگترین نقاط قوت لپ تاپ hp zbook صفحه نمایش آن است که یک صفحه نمایش کامل و 1080 است، هر چند برخی از رقبا مانند اپل با MacBook Pro و توشیبا با KiraBook از ویژگی های صفحه نمایش با وضوح بالاتر استفاده کرده اند. اما زد بوک اچ پی با حضور یک صفحه نمایش مات که مزیت و تفاوت آن محسوب می شود توانسته تمایز خود را با رقبا حفظ کند. لپ تاپ اچ پی ZBook با نمایشگری با رزولوشن 4k نیز قابل سفارش هستند.

لپ تاپ hp zbook

کاربرانی که نیاز به سیستمی قوی برای وظایف علمی، انجام ویرایشها و محتوای گرافیکی حرفه ای دارند، زد بوک می تواند بعنوان گزینه ای کلاسیک انتخاب شود. زد بوک دارای انواع پورت های کافی برای ورودی های خارجی نیز هست.

پورتهای  USB 3.0، اترنت (حیاتی برای کاربران کسب و کار مهم)، VGA، اسلات هوشمند، پورت قفل Kesinsington، اسلات کارت نیمه پنهان SD، و یک پورت متصل است.
زد بوک می تواند تا پنج نمایشگر خارجی را هم پشتیبانی کند.

لپ تاپ hp zbook

لپ تاپ hp zbook دارای یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه chiclet سبک و راحت، همراه با تاچ پد دو انگشتی و مناسب است. لپ تاپ hp zbook  به ویندوز 7 حرفه ای مجهز شده اند که تا آخرین ورژن ویندوز 10 را هم تاکنون ساپورت کرده است.

همراه با درایور های اجزای داخلی سیستم دارای گزینه ای برای نصب ویندوز 8 حرفه ای، با استفاده از دی وی دی شده است. از آنجا که این سیستم با ویندوز 7 آمد، سیستم فاقد صفحه نمایش لمسی در پیکربندی خود می باشد.

کاربری:

پردازنده های قوی، گرافیک شرکت Nvidia و AMD ، رم های با باس بالای و تا حجم 128 گیگا بایت و صفحه نمایش فول اچ دی از نوع IPS و بسیاری از مزیت های دیگری که در لپ تاپ اچ پی zbook تجمیع شده است، باعث شده که زد بوک یکی از محبوب ترین لپ تاپ های حرفه ای باشد.

تدوین فیلم ،میکس و رندرینگ ، نقشه کشی Auto Cad و حتی بازی های رایانه ای می تواند از کاربرد های این لپ تاپ استوک اچ پی zbook باشد.

با وجود معرفی بالا و بررسی قطعات لپ تاپ اچ پی و قیمت فوق العاده مناسب لپ تاپ دست دوم اچ پی به این نتیجه می رسیم که می توان امکانات خوب و حرفه را با قیمتی مقرون بصرفه داشت.

دیدن انواع لپ تاپ استوک اچ پی موجود در مرکز خرید فرامال.

وجود متخصصین این حوزه در مرکز خرید فرامال امکان اسمبل انواع لپ تاپ دست دوم اچ پی و انواع کیس اچ پی و سایر برند ها کاملا فراهم شده است.

سایر سری های لپتاپ اچ پی

لپ تاپ اچ پی اسپکتر Spectre

آیا لپ تاپ های اچ پی سری اسپکتر لپ تاپ های خوبی هستند و ارزش خرید دارند؟

بدون شک یکی از بهترین سری های لپ تاپ های اچ پی می باشند.

اسپکتر، اولترا بوک های با کیفیت، کمی گران قیمت. اسپکترها وزن بسیار کمی دارند و طراحی بسیار هوشمندانه‌ای دارند. اگر شما از لحاظ مالی محدودیتی ندارید اسپکتر ها از بهترین گزینه ها هستند که یک گزینه بسیار خوب برای مدیران و روسا است.

اسپکتر با ارائه ی سری جدید و متمایز ، لپ تاپ های خود قصد خودنمایی و رقابت در بازار اولترابوک هارا دارد و با استفاده از جدید ترین متد های سخت افزاری تمام تلاش های لازم جهت تولید و توسعه ی لپ تاپ های با کیفیت را میکنند

Envy انتخاب افراد باهوش.

لپ تاپ های انوی نسبت به  لپ تاپ های اسپکتر قیمت پایین تری دارند ولی دلیل بر این نیست دارای ضعف و مشکلات زیاد باشد.

لپ تاپ های انوی به خودی خود محصولات با کیفیت و با ارزشی هستند و تفاوت بین این دو سری لپ تاپ را فقط افراد حرفه ای و متخصص تشخیص میدهند و برای افرادی که برای کار های عادی و روز مره نیاز به لپ تاپ دارند تفاوت چندانی ندارند.

لپ تاپ های Envy نازک هستند و طراحی زیبایی نیز دارند. ظاهر Envy  از جهاتی شبیه به مک بوک ها طراحی شده است. لپ تاپ های HP Envy از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و علاوه بر طراحی زیبا، صفحه نمایش با کیفیت، خروجی صدای خوب و سخت افزار مناسب نیز از ویژگی های مثبت این سری از لپ تاپ های HP است.

Pavilion

انتخابی خوب برای کسانی که نمی توانند از Spectre استفاده کنند. Pavilion دستگاه های بسیار خوبی هستند که از قیمت های بسیار خوبی نیز برخوردارند. Pavilion ها از عمر باتری بسیار خوبی برخوردارند و یک انتخاب بسیار مناسب برای گیمر ها است، این عنوان به دلیل کیفیت بالای گرافیک Pavilion به دست آمده است.

Omen بهترین گزینه برای گیمر ها.

بسیاری از کاربرانHP را به عنوان یک کمپانی تولید محصولات گیمینگ نمی‌شناسند ولی در این جا نمی توان از سری Omen صرف‌نظر کرد. با پردازنده های گرافیکی بسیار قدرتمند تمام نیازهای یک گیمر را برآورده می کند و عمر باتری بسیار مناسبی نیز دارند.

لپ تاپ اچ پی پرو بوک

لپ تاپ اچ پی پرو بوک از پلاستیک مقاوم ساخته شده و از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است.

دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیت که بر روی ان روکش مات قرار دارد و باعث جلوگیری از خستگی چشمان ما در هنگام استفاده ی طولانی مدت از دستگاه می شود ، سخت افزار این دستگاه از نسل جدید پردازنده های سری دهم اینتل و همچنین سری mx250 پردازشگر های nvidia استفاده شده است . با وجود این نوع سخت افزار امکان انجام کارهایی که تقریبا حرفه ای و طولانی می باشند فراهم شده است.

Chromebooks، مناسب برای کودکان و طرفداران کروم

روم بوک های HP دارای مدل های بسیار متفاوتی هستند که یک پیشنهاد بسیار مناسب برای کودکان و نوجوانان است. اگر با کروم بوک های آشنایی ندارید در این قسمت کمی در رابطه با کروم بوک ها صحبت می کنیم. کروم بوک ها در واقع دستگاه هایی بسیار نازک و سبک هستند که تنها برای برآورده کردن نیاز های اینترنتی کاربران ساخته شده اند. کروم بوک های جایگزین لپ‌تاپ ها نیستند و به هیچ وجه قابل قیاس با آن ها نیستند ولی برای کاربرانی که نیازهای اینترنتی دارند گزینه بسیار مناسبی است.

Stream، بهترین انتخاب به‌عنوان کامپیوتر دوم شما

شاید بسیاری از کاربران به دلیل تک بعدی بودن عملکرد Chromebook با این دستگاه موافق نباشند و از طرفی نیاز به یک دستگاه دوم با قیمت ارزان دارند، در این جا می توانیم به آن ها Stream را معرفی کنیم. رنگ بندی Stream بسیار زیبا و چشم‌نواز است.